freeswan

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 9 Maj 2003, 13:48:39 CEST

On Fri, 9 May 2003, Maciej Świniarski wrote:
> Sie nie da bo user z ktorego bysmy budowali ta paczke musial by miesc
> uprawnienia rw do -r /usr/src/linux/

Jeszcze raz wytłumacz - _po_ _co_ mu to??? Ja się już pogubiłem...
Bo nie wydaje mi się, żeby do _czegokolwiek_ było potrzebne. Jeżeli jest
to... ja bym się bał takich "źródeł" i developerów należałoby opierdzielić
za dziwne pomysły.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...