Pytanie o EVER

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 9 Maj 2003, 20:28:55 CEST

Mniej wiecej Fri, May 09, 2003 at 07:06:56PM +0200, zainteresowany Łukasz Maśko rzekl:
> Dnia pią 9. maj 2003 12:40, Dariusz PAWLAK napisał:
> [...]
> Mam co prawda innego UPS-a, ale kiedyś jak mi pokazywał jakieś dziwnie
> niskie wartości to sobie miernikiem zmierzyłem w sieci. UPS nie kłamał. Po
> prostu w mieście Warszawie napięcie rzędu 210V to norma (przy nominalnym
> 230). Teraz mam niby 220V, czyli bardzo przyzwoicie.

Czasem lepsze takie, niż stabilne wieloletnio napięcie 241V występujące
kiedyś u mioch rodziców (teraz nie wiem, od dawna nie mierzyłem).
Statystyczna destrukcja choćby głupich żarówek jest znacznie większa.

--
Zbyniu