aic97xx

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Wto, 13 Maj 2003, 08:52:20 CEST

Le Lundi 12 Mai 2003 18:19, Lukasz Trabinski a écrit :
> Tak jest od któregos 2.4.21-preX
> Drivery sa rowniez dostepne tutaj:
> http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/SRC/
> Przy okazji pytanie do innych uzytkownikow owych driverow. Jak Wam sie
> sprawuja?

Nie jestem do końca zadowolony z tego, bo sprzętowy Raid działa tylko pod
Windowsem (linuxowe drivery nie obsługują tej funkcji) no i nie działa 320
tylko 160 (tylko jeden z kanałów A czy B - nie pamiętam - ten wolniejszy).

> Nie ma problemow z "zamieraniem" maszyny.

Nie ma.

> U mnie drivery
> dzialaja, ale z malym wyjatkiem, wszelkie powazniejsze operacje dyskowe
> powoduja "zamieranie" maszyny na dobre pare minut, load skacze do 20-30.
> Efekt ten wystepuje np. przy robieniu backupu /homeX, lub w trakcie
> dzialania slocate na /homeX. Owe homeX to katalogi dokladnie 7116 userow -
> czyli b. duzo danych. Efekt ten nie wystepuje na bardzo podobnej maszynie,
> ale ze znacznie mniejsza liczba userow.

Ja mam 200 userów, pocztę i WWW na partycji XFS położonej na Adaptec Ultra 320
SCSI Card 29320-R. Nie wiem czy zamiera przy backupie bo backup robi się w
nocy, kiedy już śpię. Raczej nie zacina się przy normalnej pracy. Działa
stabilnie. Jądro 2.4.20 i drivery te z
http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/SRC/.

--
Michał Sutkowski