Menu WindowMaker

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Sob, 10 Maj 2003, 21:52:16 CEST

Cześć,
	Mam pytanie, jak tworzyć skróty klawiszowe oraz nowe pozycje w menu w
WindowMaker, w podmenu "Aplikacje"?
	Z tego co widzę to ta pozycja jest tworzona dynamicznie na podstawie
wpisów w różnych plikach i katalogach. Nie można sobie więc tego
wyklikać, trzeba gdzieś pogrzebać. Zobaczyłem jak to jest robione dla
tych pozycji, które się pojawiają w menu, ale man nic nie wspomina o
tworzeniu wpisów w /usr/X11R6/share/applnk, plikach .directory i .order.
Poza tym w tym katalogu trzeba mieć prawa root'a a ja bym chciał to
dodać tylko dla mojego użytkownika. W manie znalazłem, że należy u
siebie stworzyć katalog .wmconfig, a tam odpowiedni plik z ustawieniami
dla danego programu. No i kiepsko to działa. Nie potrafię umieścić
swojego wpisu w stworzonym przeze mnie "katalogu". Mogę go tylko
dopisywać do już istniejących. Nie widzę też w manie możliwości
tworzenia skrótów klawiszowych.
	Może już ktoś to jakoś obszedł.

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk