Budownaie rpm na maszynie SMP

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 10 Maj 2003, 22:57:03 CEST

Dnia sob 10. maj 2003 19:47, Tomasz Kłoczko napisał:
[...]
> Dwa dni temu nadziałame się na to że "make dep" w kernelu 2.4 jest
> skopane na okazję wykonywania równoległego.
Ciekawa uwaga, jako że ja odpalałem to nie raz na dwuprocesorówce w pracy z
-j4 i nie zauważyłem żadnych problemów. I to wcześniej, niż dwa dni temu...
Zarówno na waniliowych kernelach, jak i na 2.4.20 z CVS-a.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498