Xfree Sig11

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 11 Maj 2003, 23:33:21 CEST

Dobra, ja się poddaję, nie potrafię sobie pomóc...
Mam niby nesta (niby, bo nie bleeding-edge) XFree86-4.3.0-1.2
+ KDE-3.1.1a. Matrox G400. No i ta kombinacja jest zabójcza. Po paru
godzinach działania nagle dysk zaczyna mleć ciężko i Iksy wylatują
z Sig11. Dysk mocno pracuje jeszcze jakiś czas, potem przestaje i czasem
system nadaje się do pracy, a czasem nie (działa tylko SysRq s u b)

Nie wiem, co jest za to odpowiedzialne. System działający bez XFree
działa idealnie, XFree z WindowMakerem _chyba_ też (muszę jeszcze
sprawdzić, bo nie pamiętam). Na pewno wywala się też jeśli odpalony jest
WindowMaker+konqueror. Nie udało mi się uzyskac żadnego rozsądnego
coredumpa, żadnych oczywistych wiadomości w logu XFree czy na konsoli
z której tenże był uruchomiony nie ma. Kernel 2.4.20-ck4, będę próbował
z 2.5.  XFree i kde z paczki jak i budowane samodzielnie. Ktoś spotkał
się z czymś podobnym? Jak wyśledzić źródło problemu? To kernel?
konqueror?

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --