SMTP auth

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 01:10:25 CEST

Zrobiłem sobie smtp auth. Normalny sasl+postfix+amavis.
Teraz autentyfikuje wg pam-a i systemowych haseł. Mogę to przestawić na
bazę sasl-a (choć to opornie idzie).

Pytanie - co chcę uzyskać? Jakieś jedno banalne hasło u usera, typu
mail w mail. A problem jest z bazą sasl-a, że tam dla każdej obsługiwanej
domeny musiałbym dopisywać usera i hasło. JA wiem że to zaleta, ale... nie
dla mnie. Mam dużo domen i to jest liczba bardzo mocno ruchoma.

Zależy mi na czymś najprostszym z możliwych - jedno hasło i jeden user.
Zadnych kombinacji z domenami, userami....

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...