Xfree Sig11

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 12 Maj 2003, 03:36:56 CEST

Bartek Jakubski wrote:
> Dobra, ja się poddaję, nie potrafię sobie pomóc...
> Mam niby nesta (niby, bo nie bleeding-edge) XFree86-4.3.0-1.2
> + KDE-3.1.1a. Matrox G400. No i ta kombinacja jest zabójcza. Po paru
> godzinach działania nagle dysk zaczyna mleć ciężko i Iksy wylatują
> z Sig11. Dysk mocno pracuje jeszcze jakiś czas, potem przestaje i czasem
> system nadaje się do pracy, a czasem nie (działa tylko SysRq s u b)

Pewnie mu się pamięć kończy.

> Nie wiem, co jest za to odpowiedzialne. System działający bez XFree
> działa idealnie, XFree z WindowMakerem _chyba_ też (muszę jeszcze
> sprawdzić, bo nie pamiętam). Na pewno wywala się też jeśli odpalony jest
> WindowMaker+konqueror. Nie udało mi się uzyskac żadnego rozsądnego
> coredumpa, żadnych oczywistych wiadomości w logu XFree czy na konsoli
> z której tenże był uruchomiony nie ma. Kernel 2.4.20-ck4, będę próbował
> z 2.5.  XFree i kde z paczki jak i budowane samodzielnie. Ktoś spotkał
> się z czymś podobnym? Jak wyśledzić źródło problemu? To kernel?
> [...]

Top i sortowanie po zajętej pamięci. Chcoć źródło nie musi być takie
oczywiste. Np. kiedyś na puchnącą Mozillę pomagało wymienienie driverów
karty graficznej.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/