Xfree Sig11

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 12 Maj 2003, 09:14:23 CEST

Dnia 12 maj o godzinie 00:55:23 +0200, Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):
> On Sun, 11 May 2003 23:33:21 +0200
> Bartek Jakubski <migo w supernet.com.pl> wrote:
>
> [ciach]
>
> ile masz pamięci? ile swapa?

Crap, właśnie sobie przypomniałem, że w -ck  jest wyłączony/nie ma OOM
Killera...

> co, ile i dlaczego tak dużo zajmuje po tych paru godzinach?

Mam 128MB RAM +256 swap, pamięć jest zżarta + trochę swapu. Nic
specjalnie nie zżera całej pamięci (wiem, że mozilla tak robi, dlatego
z niej zrezygnowałem).

> ck jest dla systemów z małym obciążeniem. Autorzy patchy nie
> przewidzieli użytkowania KDE :)

O ile pamiętam, to vanilla 2.4 ma OOM Killera? Wtedy potwierdzę/wykluczę
teorię o braku pamięci...

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --