Menu WindowMaker

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 12 Maj 2003, 10:45:12 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:
> Menu aplikacje tworzone jest na podstawie aktywatorow (costam.desktop)
> znajdujacych sie w /usr/share/X11R6/applnk.
> Dla nowych programow mozesz zduplikowac taki plik (pod nowa nazwa) i
> wyedytowac (to pliki tekstowe) sprobuj rowniez poustawiac w nich skroty
> klawiaturowe - nie wiem czy to sie da, nigdy nie probowalem.
> Inne skroty (  dla pozycji widocznych w wmconf) porobisz tym narzedziem.
> Wiesiek

	Dzięki. Ja to wiem :-). Chodzi mi o to żebym nie musiał mieć hasła root'a
abym na swoim desktopie mógł zmienić menu. Chodzi mi o taki mechanizm,
który działa w katalogu domowym albo którymś z podkatalogów. Z tego co
widzę to w tej chwili jest tak, że użytkownik ma zupełnie inny sposób
konfigurowania tego samego i to w dodatku gorszy. A ten dostępny dla
root'a nie jest nigdzie opisany (i nie wiadomo jak dodać skróty klawiszowe).

Tomek