XFree 4.3 i łade kursorki

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 12 Maj 2003, 15:20:15 CEST

Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> albo użyć cursorconfig z paczki XFree86-Xcursor-packs-setup

Dzięki ... zrobiłem to wcześniej wpisująć to w .Xdefaults, ale po
starcie gnome i tak zmienia mi kursor na domyślny (czarnobiały) ... W
ustawieniach gnoma w Mouse Preferences niby można wybrać wygląd kursor,
ale na liście nie nie ma tych kursorów, które zainstalowałem ... Chyba,
że jedno ma się nijak do drugiego?  Pytania są może lamerskie, ale na
codzień używam tylko Ra (WindowMaker), a Dc (Gnome) zainstalowałem sobie
na vmware tylko dla testów ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com