2.4.20 + ReiserFS = kaszana

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 13 Maj 2003, 21:38:54 CEST

Dnia Monday 12 of May 2003 23:41, Bartłomiej Ogryczak napisał:
> Mam XF 4.3.0 i zachciało mi się DRI, więc 2.4.18 zamieniłem na 2.4.20-5
> z RaPlus (Venco). Jak już pare osób tu pisało, XF 4.3.0 + sterowniki
> do Radeona + KDM czasem powoduje zwisy. Tak też się stało.
> Po reboocie odpaliło się "transaction replay" dla ReiserFS.
> Jak się później okazało, pokaszaniło to ostanio modyfikowane pliki.
> Co gorsza jest to powtarzalne (za pierwszym razem poległa mi tylko
> konfiguracja Mozilli, więc myślałem że to jej wina, bo to alfa (1.4a)).

[jack w pldworkstation S1]$ rpm -q XFree86 kernel-drm
XFree86-4.3.0-1.2
kernel-drm-2.4.20-6_pr_nogrsec
[jack w pldworkstation S1]$ mount
/dev/hda5 on / type reiserfs (rw)
/dev/hda1 on /boot type ext2 (rw)
/dev/hda4 on /mnt/xfs type xfs (rw)

Czy Ty po rpostu nie masz pecha? ;>

Oczywiście żadne RaPlus, tylko samodzielna kompilacja (via builder) z
głową :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/