Karta radiowa

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Wto, 13 Maj 2003, 21:17:55 CEST

On Tue, 13 May 2003, Marcin Bukowiecki wrote:

> Witam.
>
> Mam zainstalować PLD na miniserwerku u znajomego. Przesłał mi dane dotyczące
> sprzętu i mały zong: sieć bedzię radiowo kartą: PCI DWL520
> PLD łyknie toto?
Pogratuluj wyboru.... wiem ze jest to najtansza karta na PCI z 2.4GHz, ale
tez jest najbardziej upierdliwa... na sf.net jest projekt zwiazany z
napisaniem do niej sterownika.. ale jakos slabo im to idzie...

znajomy probowal.. i jako tako mu szlo.. ale ostatecznie uruchomic sie jej
nie udalo...

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info