ja sie wlamuje?

Virek virek w interia.pl
Czw, 15 Maj 2003, 00:12:14 CEST

Hello PLD-users,

  Witam. Ostatnio pewien czlowiek z zagranicy uraczyl mnie mailem,
  jakoby moj serwer wlamywal sie na jego komputer. Po prosbie o
  szczegoly dowiedziałem się, mój serwer próbuje sie się połączyć z
  portami: 1438, 1824, 2294, 1388, 3569, 2290 i 4538.
  Wczoraj 29 razy, ale nie udało mu się, gdyż firewall zablokował
  ruch.
  Maszyna pełni rolę serwera sieci osiedlowej, jest parę kont
  shellowych.
  część użytkowników jest za maskaradą, część ma zewnętrzne ip.

  Ja podejrzewam, że raczej chodzi o jakieś p2p, ale może listowicze
  pomożecie, co z tym fantem zrobić? Jak wykryć, czy to rzeczywiście
  ktoś próbuje sie włamywać? Czy może jednak to fałszywy alarm?

--
Best regards,
 Virek                          mailto:virek w interia.pl