Kompilacja rozproszona

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 15 Maj 2003, 11:46:21 CEST

Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Thu, May 15, 2003 at 10:19:21AM +0200, zainteresowany Adam Skowronski rzekl:

> Jeśli przestrzał mocy między maszynami jest za duży możesz więcej
> stracić niż zyskać, gdzieś o tym czytałem poszukaj po googlach; chyba
> po polsku było.

Eeee, wydaje mi sie, ze w tą stronę (do kompilacji na wolnej maszynie
dolaczyc kompilacje na szybkiej) to można raczej tylko zyskać, no chyba,
że kompilujemy parę tysięcy plików helloworld.c, i obsługa komunikacji
zajmuje więcej czasu niż kompilacja.
Zresztą - jak nie zyskam, to nie będę używał :)

tytus

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/