Sftp

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Czw, 15 Maj 2003, 13:33:24 CEST

Jest jeszcze coś takiego jak bsdftpd+ssl
http://bsdftpd-ssl.sc.ru
Ostatnio zamienili termcapa na ncurses więc łatwiej
go zbudować w całości (serwer+klient) na PLD.

Do tego używam windowsowego wrappera
http://tlswrap.sunsite.dk/
lub
http://pftp.suxx.sk/winsslwrap/

Potem mogę używać dowolnego windowsowego klienta FTP (w pasywnym).

Z ciekawszych rzeczy, choć przeze mnie nie sprawdzonych, jest możliwość
użycia certyfikatów do uwierzytelniania.

Pozdrawiam,

WP