Kompilacja rozproszona

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 15 Maj 2003, 10:32:14 CEST

Michał J. Podyma wrote:

> <ciach>

> distcc

Buuuuu, wiedziałem, czułem, że odkrywam Amerykę w konserwach.
distcc jest tym, o co mi chodzi. Dzięki bardzo.

Adam Skowroński

PS. Ktoś zna sposób na to, jak znaleźć problem, który jeszcze nie jest w
Linuksie rozwiązany? ;)

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoja zlozonoscia i skutecznoscia w
dzialaniach naprawczych sa najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania