PLD-KYLIX

pascalek zswi w pers.pl
Czw, 15 Maj 2003, 20:05:53 CEST

Użytkownik grzegorz w hurts.com.pl napisał:
> Racja tne logi i na nowo !
>
> jescze raz zapisalem kylix.spec i teraz wywala mi taki blad:
>

> rpm -ba kylix.spec
> b^(3)?d: File /root/rpm/SOURCES/kylix3_open-setup.patch: Nie ma takiego pliku
> ani katalogu

to jest tak:
1) speca wziales sobie z *SPEC/kylix.spec i podobnie robisz ze zrodlami,
ktorych nie posiadasz, czyli klepaj do przegladarki
*SOURCE/kylix3_open-setup.patch.
Wybierz najnowsze zrodlo (to z najnowsza rewizja - w przypadku
kylix.spec bylo to 1.6) i zapisz na dysku. Raczej nie podawaj w
przegladarce adresu katalogu SPEC/ i SOURCE/ bo bedziesz musial
dluuuuugo czekac, az Ci sie cale zaladuje.

2) uprzedzajac Twoje kolejne pytania:
- zalogu sie na uzytkownika (innego niz root) - na tego, na ktorym
bedziesz budowal pakiet
- cd
- mkdir rpm
- mkdir rpm/SOURCES
- mkdir rpm/SPECS
- mkdir rpm/BUILD
- mkdir rpm/RPMS
- mkdir rpm/SRPMS

- do katalogu rpm/SOURCES wrzuc kylix3*.patch i plik ktory sciagnales
sobie z www.borland.com. Wrzucaj tam tez pozostale zrodla, ktorych
jeszcze nie masz, a ktore bedziesz sciagal (nie pamietam co tam jeszcze
ma byc...)
- do katalogu rpm/SPECS wrzuc spec-a

powodzenia :)

Rafal Cygnarowski (pascalek)