Troszkę OT: OpenOffice,KDE - tworzenie PDF (długie...)

ja pieldi w megapolis.pl
Czw, 15 Maj 2003, 20:23:48 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 10:08:10AM +0200, Adam Jurkiewicz wrote:
[....]
> A prośba jest trywialna - czy ktoś może krótko mi poradzić, co mogę zrobić,
> aby OpenOffice Tworzył mi PDF'a ? Z innych aplikacji nie potrzebuję, ale z OO
> trochę tak.

Nie dalej jak wczoraj napisałem na własne potrzeby mini-mini-howto ;),
aczkolwiek nie jest to wygodna ani pewnie najlepsza metoda... Tak czy
siak -- może się komuś przyda...

Jak zrobić pdfa w OO?
- tworzymy dokument w OO (lub otwieramy istniejący)
- Plik -> Drukuj | Drukuj do pliku | wpisujemy nazwę pliku, jako typ wybierając PostScript
- z wiersza poleceń: ps2pdf plik.ps  (lub inne - ps2pdf12, ps2pdf13, ps2pdf14)
        [ps2pdf14 daje lepsze rezultaty (?), ale jest chyba wymagany AcrobatReader 5 lub
        późniejszy]
- gotowe!

> Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux

j.