Troszkę OT: OpenOffice,KDE - tworzenie PDF ( długie... )

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 16 Maj 2003, 00:12:17 CEST

Dnia czw 15. maja 2003 20:23, ja napisał:
> On Thu, May 15, 2003 at 10:08:10AM +0200, Adam Jurkiewicz wrote:
> [....]

> Nie dalej jak wczoraj napisałem na własne potrzeby mini-mini-howto ;),
> aczkolwiek nie jest to wygodna ani pewnie najlepsza metoda... Tak czy
> siak -- może się komuś przyda...
>
> Jak zrobić pdfa w OO?
> ---------------------
> - tworzymy dokument w OO (lub otwieramy istniejący)
> - Plik -> Drukuj | Drukuj do pliku | wpisujemy nazwę pliku, jako typ
> wybierając PostScript - z wiersza poleceń: ps2pdf plik.ps  (lub inne -
> [...]
Odpalasz spadmin, klikasz na "Nowa drukarka", wybierasz "Podłącz konwerter
PDF", wybierasz "Sterownik Adboe Distiller (tm)", zaznaczasz komendę która Ci
się pojawiła, ustawiasz nazwę drukarki i klikasz "Utwórz". Oczywiście
wcześniej musisz mieć zainstalowanego ghostscripta :) I tyle :) Sprawdzone na
wersji 1.0.1 i 1.0.2 (obie polskie).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org