ASUS CUSL2 i poweroff

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 17 Maj 2003, 08:19:33 CEST

On Sat, 17 May 2003, Cinek wrote:

> Mam taki problem: posiadam płytę główną ASUS CUSL2 (to nie jest
> problem;-)) i na PLDowskim jądrze (sprawdzałem na 2.2 i i 2.4
> (aktualne)) poweroff nie chce mi wyłączyć komputera. Wypisuje komunikat
> "power down", wyłącza dyski, ale nie chce odłączyć zasilania. W
> "modules" mam dopisane "apm power_off=1", ale to też nie pomaga. U
Jak rozumiem
options apm power_off=1
Poza tym nie jestem pewien czy ta opcja nie jest do acpi. Do tego sprawdz
jakie opcje byly wlaczone dla apma przy kompilacji (modinfo) i czy modul
apm laduje sie bez problemow. Np. w maszynach SMP nie laduje sie wcale.
Jest taka flaga dla apm cos z "real mod" do wylanczania kompa. U mnie bylo
na 0 i dzialalo a na 1 nie. Teraz mam SMP i uzywam ACPI.
Pozdrowka
--