Płytki audio

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 18 Maj 2003, 15:04:33 CEST

Ello

Czy orientuje się ktoś jaka może być przyczyna, że pod PLD Ra nie działa
mi odtwarzanie płyt audio na zwykłum użtkowniku.
Prawdopodobnie chodzi tu o prawa lub coś takiego.
Montowanie cdromów zwykłych to nie problem
#less /etc/fstab
/dev/cdrom      /mnt/cdrom      iso9660         noauto,ro,user
1       0
/dev/dvd        /mnt/dvd        iso9660         noauto,ro,user
1       0

#mount /dev/cdrom     -działa bez problemu

#ls -al /dev/cdrom
lrwxrwxrwx    1 root     root            8 03-15 17:24 /dev/cdrom ->
/dev/hdc

Czy może to wynikać z tego że to link symboliczny?
Bo zdaje mi się że przy audio programy odwołują się bezpośrednio do
napędu, a przy montowaniu fstab robie to z automatu.

# ls -al /dev/hdc
brw-rw----    1 root     disk      22,   0 1998-05-05  /dev/hdc

Ma ktoś jakieś pomysł?
Bo włąśnie wynikła potrzeba u mnie używamia płyt audio.

Z góry dziękuję za pomoc.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937