nvidia one more time

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 18 Maj 2003, 15:09:09 CEST

Adam Zaleski wrote:

>Hmm w sumie wygenerowalem nowy plik konfiguracyjny
>i zadziałały te sterowniki ale teraz mam tak fajnie
>ze jak przechodze altami na konsole z Xów to
>mam takie piekne rozowe kropki zamiast kursora ;p
>a jak wracam spowortem na Xy to mam zwieche totalnom
>i twardy reboot.
>
>Tak powinno byc ;-) ?

Ja mam takie krzaczki kursora tylko jak używam sterowników nv z modułami:
        Load    "GLcore"
        Load    "dri"
        Load    "glx" <- stawiał bym na ten
        Load    "agp"
Ale przy starcie zawsze w tedy krzyczy jak mu dał nv że ich nie obsługuje.
Co do nvidia to pokombinuj z tymi modułami i pakietami:
XFree86-OpenGL-*

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937