Płytki audio

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 18 Maj 2003, 16:14:51 CEST

Adam Gapiński wrote:

>Osóbka znana jako Tomasz Rutkowski, wystukała:

>To dopisz się do grupy ,,disk''
>
>pozdrawiam

Wielkie dzięki. O to mi dokładnie chodziło :D

[rennis w rennis rennis]$ ls -al /dev/cdrom
lrwxrwxrwx    1 root     root            8 05-18 16:04 /dev/cdrom ->
/dev/hdc
[rennis w rennis rennis]$ ls -al /dev/hdc
brw-rw----    1 root     disk      22,   0 1998-05-05  /dev/hdc

Czyli bez zmiany ustawień praw do urządzienia :) działa.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937