Syslog-ng i wariująca ALSA

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Nie, 18 Maj 2003, 16:29:34 CEST

Witam,

mam następujący problem, który już od dwóch dni spędza mi sen z powiek:

zupgradeowałem sobie sysloga-ng do tego, co siedzi w updates-coś-tam
(1.4.17-3). W tym momencie ALSA zaczęła mi pluć po konsolach dziwnymi
komunikatami o treści:

May 18 15:13:04 kicha3 ALSA ../alsa-kernel/pci/via82xx.c:675: invalid
via82xx_cur_ptr, using last valid pointer

Niestety nie umiem tak skonfigurować syslog-ng.conf, aby to leciało mi,
gdzie wskazuje console_all (/dev/tty12). Próbowałem wielu różnych
rzeczy, także log { source(src); destination(console_all); };, ale nie
działa. Nie udało mi się też stworzyć dla tego czegoś filtra, żeby
potem gdzieś przerzucić.

RPM po upgrade nadpisał mi syslog-ng.conf, a starego przerzucił do
*.rpmnew. Niestety podmiana plików nie pomogła, więc trzymam się tego,
co jest w pakiecie.

Tak więc sytuacja przedstawia się następująco:
* syslog-ng.conf prosto z pakietu syslog-ng.conf-1.4.17-3,
* ALSA pluje po aktywnej konsoli.

Acha - ALSA'ę mam rozwojową, nie z PLD. Nie interesuje mnie jednak
usunięcie tego błędu, lecz jednynie przekierowanie informacji o nim na
/dev/tty12.

Może mi ktoś w tym pomóc?
--
Marcin Gajda -- marcin.gajda w cs.net.pl