Płytki audio

ja pieldi w megapolis.pl
Nie, 18 Maj 2003, 16:27:23 CEST

On Sun, May 18, 2003 at 03:48:04PM +0200, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Tomasz Rutkowski, wystukała:

> To dopisz się do grupy ,,disk''

IMHO dopisywanie zwykłego użytkownika do grupy 'disk' to niezbyt
dobry pomysł, zważywszy że
$ ll /dev/hda
brw-rw----    1 root     disk       3,   0 1998-05-05  /dev/hda

U siebie zrobiłem inaczej - stworzyłem grupę 'cdrom', zrobiłem  chown
root.cdrom  na urządzeniu CD-ROMa i dopisałem się do grupy 'cdrom'.

j.