Płytki audio

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 18 Maj 2003, 17:12:01 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

>On Sun, 18 May 2003, Tomasz Rutkowski wrote:
>[..]

>Możesz jej użyć w charakterze lusterka :>
>Cisnąć się na jezyk dość kiepskei tekstty ale się postrzymam.
>Może choć napisałebyś co konkretnie Ci nie diała ? co uruchamiasz i co
>otrzymujesz ?
>Spróbuj na początek z z cdplay.
>
>kloczek

Wszystko jest opisane w drugim mailu po tym jak okazłao się że nie zbyt
obrazowo opisałem o co mi chodzi.
A tak wogóle to już jest problem rozwiązany.
Wyszło na to że najlepiej jest:
- stworzyć grupe cdrom
- urządzeniu hdc (cdrom) zmienić grupe disk na cdrom
- dopisać użytkowników do grupy cdrom

Sposób podała osoba podająca się za Ja .
Dzieki za pomysł.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937