[AC] Lista - co zawadza w AC (By³o Re: P³ytki audio)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Nie, 18 Maj 2003, 19:23:45 CEST

On Sun, 18 May 2003, Przemys³aw Stanis³aw Knycz wrote:

> glibc dzia³a dobrze, gcc testujê narazie 3.2.3 - problemów z nim
> narazie nei ma, na binutilsach nie kompiluje siê ksh (narazie budujê
> na tych co otagowa³em). RPM dzia³a aktualnie bez problemowo,
> przynajmniej ja nie zauwa¿y³em. Tam w specu pisze TODO, ale nie wiem o
> co dok³adnie chodzi, bo wydaje mi siê ¿e to dzia³a :)

Czyli wyglada na k³opry z binutils.
Q: czy gcc 3.3 musi mieæ nowsze binutils (nowsze ni¿ 2.13.90.0.20) ?

> Przekszadza gettext - nie buduje siê, trzeba siê zastanowiæ co z
> paczkami tcl, tk - tam s± patche dodaj±ce soname, bo problemy z tym
> by³y, tix siê nie kompiluje aktualnie - nie czajê o co chodzi, tak jakby
> siê nie linkowa³.
>
> Który kernel chcesz wrzuciæ ?

2.4.20
Na razie jest go³y + 2.4.21rc2 i przed wyrównaniem tego na wszystkie
architektóry na razie tak zostanie. Tak czy inaczje mo¿na ju¿ szykowaæ
porcje poprawek/rozserzeñ które zosta³y wytestowane w brachach.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl