nvidia one more time

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 19 Maj 2003, 00:11:41 CEST

Dnia 2003.05.18 23:49, Bartosz Taudul napisał(a):
> To co przychodzi z XFree, gatos, dri.sf.net: działa, ale jakbym chciał
> mieć kartę z ficzurami sprzed 7-u lat, to bym kupił voodoo a nie
> radeona.

To oczywiste, przecież 7 lat temu Radeona nie było.

> Firegl: dostępne tylko dla XFree 4.2. Wersja dla 4.3 jest na
> jakiejś szwabskiej stronie, ale zamiast działać wypisuje "unknown apic
> class". Firegl obsługujące moją konfigurację ukazało się kilka dni
> temu.

A po co Ci FireGL? Sterowniki z XFree albo gatos'a nie starczają?

> Ma obsługę shaderów, ale jeżeli używam opengl i się przełączę na
> konsolę
> i wrócę do x-ów, to mam śmietnik na ekranie.

Przykład jak to sprawdzić u siebie?

> Już nie mówiąc o tym, że żeby się połapać w różnicach między gatosem
> szmatosem, dri i xfree to trzeba z godzinkę poświęcić.

Jedni wolą jedyny słuszny sterownik, inni wolą mieć wybór.
Masz jakąś alternatywę dla ATI która będzie równie szybka i miała
otwarte sterowniki z akceleracją?

		Artur