nvidia one more time

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 19 Maj 2003, 00:32:37 CEST

On Mon, May 19, 2003 at 12:11:41AM +0200, Artur Flinta wrote:
> To oczywiste, przecież 7 lat temu Radeona nie było.
Co jest oczywiste? To że sterowniki z 2003 roku nie wychodzą
możliwościami poza sterowniki z 1996 roku?

> A po co Ci FireGL?
Kompresja tekstur, vertex, pixel shadery.

> Sterowniki z XFree albo gatos'a nie starczają?
Już pisałem czemu obsysają. Nie wszyscy zadowalają się tuxracerem.

> Przykład jak to sprawdzić u siebie?
Dokładnie tak jak napisałem. http://home.wi.ps.pl/~btaudul/radeon.png
Na szczęście kliknięcie prawym i wybranie 'odśwież' pomaga.

> Jedni wolą jedyny słuszny sterownik, inni wolą mieć wybór.
> Masz jakąś alternatywę dla ATI która będzie równie szybka i miała
> otwarte sterowniki z akceleracją?
nvidia. Argumenty że straszny, brzydki zamknięty sterownik jest be, a
opensorsowe sterowniki są cacy jest dla mnie na poziomie "gentoo jest
lepsze od pld, bo w gentoo sam kompiluje sobie pakiety".

wolf
--
  Bartek   .  - A tamte osoby to nie wiem, czy źle rzuciły kostką przy
  Taudul   :    odpowiedziach, czy też źle popatrzyły do kogoś.