błędy ARTS

Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 02:14:18 CEST

Witam!
Mam duże problemy z ARTSem. Każdy program, który z niego korzysta
"wykrzacza" się po zakończeniu korzystania z niego. I tak np. Mplayer
nie może odtworzyć dwóch plików, bo po skończeniu pierwszego wywala
"segfault", XMMS po każdej piosence wywala jakieś dziwne błędy, ale
odgrywa następne utwory, a sam artsd czasami sam "pada" i trzeba go
ponownie uruchamiać. W RH arts sprawował się bez zarzutów. Pod PLD
testowałem 3 różne- 2 od KDE (3.0 i 3.1-paczki) i samodzielnie
kompilowanego- za każdym razem jest to samo. W czym może tkwić problem i
czy mogę coś z tym zrobić (poza nie używaniem Arts'a :-D) czy to raczej
jakiś skomplikowany problem?
Pozdrawiam
CyberPE

Ps. Nie używam ALSY, bo jakoś mi się nie udało jej poprawnie
skonfigurować (jakiś rypnięty chyba ten alsaconf) i korzystam z OSSa.
Czy to może być źródłem problemu? (chociaż w RH działało bez problemów)