Energy Star w X'ach

Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 02:18:01 CEST

Hmmm....mam taki dziwny kłopot z automatycznym wyłączaniem monitora- w
konsoli działa jak należy (najpierw "blaknie" potem się wyłącza), a w
X'ach za cholerę nie chce się ruszyć. Próbowałem to ustawiać różnymi
drogami-przez xset, xscreensaver i opcje zasilania KDE, ale nie chce
ruszyć, chociaż DPMS oddaje status (przez xset), że jest włączony. Moja
karta graficzna to NVidia, a monitor to panel LCD firmy Xenon (też
pierwsze słyszę:-)) skonfigurowany jako "Monitor that can do 1600x1200
60MHz" czy jakoś tak.
CyberPE

--
Życie byłoby lepsze, gdyby Pan Bóg wymyślił Backspace.