nvidia one more time

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 19 Maj 2003, 08:49:35 CEST

Dnia 2003.05.19 00:32, Bartosz Taudul napisał(a):
> Już pisałem czemu obsysają. Nie wszyscy zadowalają się tuxracerem.

No w sumie to nie bardzo nawet w to grałem, ale RTCW spisuje się
doskonale :)

> Dokładnie tak jak napisałem. http://home.wi.ps.pl/~btaudul/radeon.png

Nie mam takich śmieci, próbowałem wszystkiego z OpenGL co mam i nic mi
tak nie skaszaniło pulpitu przy przełączeniu na konsolę i z powrotem.

> nvidia. Argumenty że straszny, brzydki zamknięty sterownik jest be, a
> opensorsowe sterowniki są cacy jest dla mnie na poziomie "gentoo jest
> lepsze od pld, bo w gentoo sam kompiluje sobie pakiety".

Przykro mi, ale nie zgodzę się, otawrtość kodu ma na celu eliminację
błędów. Rok siedziałem na binarnym sterowniku nvidii, przez ten czas w
ciągu tygodni zaliczałem kilka twardych zwisów tylko i wyłacznie z
powodu binarnego sterownika. Od kiedy mam ATI problem nie wystepuje.

			Artur