php

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 19 Maj 2003, 10:38:05 CEST

On Mon, 19 May 2003, Adam Zaleski wrote:

> Nie da sie. To jest portal turystyczny + strony
> firm swiadczacych uslugi w zakresie turystyki na
> mierzei wislanej. Wszyscy musza miec php,
> wszyscy sa dopisani do blacklist.ssh
> a ftp jest chrootowane i nie moggą wylazic poza swoje
> katalogi... chyba ze zrobia sobie wlasnie shella z php...
>
> to tylko temu mial przeciwdziałac ;-)

No ale do "wyłażenia poza swoje katalogi" nie jest im potrzebny shell :)

Może lepiej trochę pokombinować, żeby PHP = shell z uidem usera?
Są do tego patche które odpalają php przez suexeca, jedyny problem jest w
tym że do wywołania skryptu trzeba uruchomić binarkę php co jest napewno
wolniejsze niż mod_php.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :