Troszkę OT: KONIEC - Udało się

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 19 Maj 2003, 13:43:11 CEST

Dnia pią 16. maj 2003 19:37, ja napisał:
> ghostscripta. Może doinstalowanie pakietu z fontami pomoże?

Dziękuję wszystkim - pomogło.
To wszystko powoduje, że proponuję twórcom PLD, aby
w następnych wersjach pomyśleli o czymś a'la dselect (mój faworyt :-)
Wiem, że ktoś coś podobnego dla PLD wykonał, ja jeszcze tego nie bardzo miałem
czas próbować (wiem, że w Perlu ... bodajże) ...

Myśle, że byłoby to z pożytkiem dla całej "społeczności" PLD.

Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej
[ http://www.linux.herc.com.pl ]
Numer Gadu-Gadu : 302315