Płytki audio

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 14:42:23 CEST

On Sun, 18 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tą grupę ma całkiem spora ilość ważnych urządzeń. Lepiej tego nie robić
> tylko dać poprostu a+rw na konkretnym pliku w /dev.

...i po każdym upgrade pakietu dev pamiętać "dlaczego KJM nie mogę
odtwarzać muzyki?"

To jest niestety niedostatek rpm-a. Brakuje możliwości zakodowania mu, że
ma być takie a nie inne uprawnienie na danym pliku. Pozwoliłoby to właśnie
na takie zabawy jak tutaj, czy dawanie +s niektórym programom.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...