P³ytki audio

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 19 Maj 2003, 20:50:11 CEST

On Mon, 19 May 2003, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> ...i po ka¿dym upgrade pakietu dev pamiêtaæ "dlaczego KJM nie mogê
> odtwarzaæ muzyki?"

Znowu SP ? (Syndrom Poniedzia³ku :)
Oczywi¶cie w przypadku niedoswiadczonej osoby lepiej od razu by³oby
pracowaæ z root-a (po co ograniczaæ siê do nadania uprawnieñ jakie¶ grupy
?)

> To jest niestety niedostatek rpm-a. Brakuje mo¿liwo¶ci zakodowania mu, ¿e
> ma byæ takie a nie inne uprawnienie na danym pliku. Pozwoli³oby to w³a¶nie
> na takie zabawy jak tutaj, czy dawanie +s niektórym programom.

Pawe³ jeszcze raz ogrnicz sobie pisanie listów w poniedzia³ki ;>
Wk³adasz w to co piszesz tyle emocji ¿e dla kogo¶ postronnego moze siê
nawet wydawaæ ¿e musisz mieæ racje skoro wyg³aszasz tak zdecydowane
opinie. Zastanowi³e¶ sie choæby przez chwilê kto wykowywa³ audyt tych
konkretnych aplikacji na okazjê g+s ?

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl