Płytki audio

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 19 Maj 2003, 20:58:09 CEST

On Mon, May 19, 2003 at 08:50:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Paweł jeszcze raz ogrnicz sobie pisanie listów w poniedziałki ;>
> Wkładasz w to co piszesz tyle emocji że dla kogoś postronnego moze się
> nawet wydawać że musisz mieć racje skoro wygłaszasz tak zdecydowane
> opinie.
Bo ma rację.

> Zastanowiłeś sie choćby przez chwilę kto wykowywał audyt tych
> konkretnych aplikacji na okazję g+s ?
Ch*j mnie obchodzą jakieś audyty, jak sobie ustawię +s dla cdrecord na
maszynie do której mam dostęp tylko ja, to miło by było gdyby rpm mi go
nie usuwał przy każdym upgradzie.

wolf
--
  Bartek   .  - Oczywiście w wolnych chwilach domyślacie się, że Stefan to
  Taudul   :    nie imię Boltzmana, tylko nazwisko.