Jak nagrać płytkę > 700MB?

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 19 Maj 2003, 21:43:46 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

>Starting new track at sector: 0
>Track 01:  702 of  719 MB written (fifo 100%) [buf  99%]  24.1x.cdrecord: Input/output error. write_g1: scsi sendcmd: no error

Przy okazji pytanko małe.
Też mam nagrywarkę LG: GCE-8481B
I nie wiem czemu mam problem z uzyskaniem większej prętkości niż 17x .
Przy większych bufory nie wydalają.
Nie wiem czy jest to spowodowane nagrywaniem w trybie ATAPI? Bo na
emulacji SCSI nie próbowałem.
Czy może dysk nie wydala. ATA-66 Seagate. Z tym że w teście hdparm
wychodzi że wydala 22MB/s i przy kopiowaniu też osiąga zbliżone wartości.

Tak więc jak byś mi mógł napisać czy używasz u siebie emulacji SCSI?

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937