postfix + outlook

pszemaz pszemaz w box43.pl
Śro, 21 Maj 2003, 00:13:01 CEST

Witam!
Moja runda druga z serwerem poczty na postfix'ie.
Otorz generalnie wszystko mi smiga, poczta wychodzaca, przychodzaca,
powiadomienie sms ;)
ale nie wiem co jest nie tak, ze nie moge odebrac sobie poczty z serwera za
pomoca outlooka
(prosze bez komentarzy ze Outlook jest do bani itd, bo nie kazdy kto ma
konto u mnie na serwerku o tym wie :)
Oto komunikat z outlooka przy probie odebania poczty:

Twój serwer nieoczekiwanie zakonczyl polaczenie. Moglo byc to spowodowane:
nieprawidlowa konfiguracja serwera, problemami z siecia lub dlugim okresem
nieaktywnosci. Konto: 'mail.mojadomena.org', Serwer: 'mail.mojadomena.org',
Protokól: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer bledu:
0x800CCC0F

w logach nie widze zadnych komunikatow, chyba ze slabo szukam..

Z gory dzieki za wskazowki!

pszemaz