vfat

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 23 Maj 2003, 22:25:26 CEST

23 maja 2003 (22:16:23) Grzeogrz Lyczba napisal:
GL> więcej szegółów ? mountuję z opcjami rw,umask=0.. coś jeszcze?

Wspomniany przeze mnie wcześniej proces to...
Uważam, że to na pewno wina korzystania z vfat'a, bo...
Wcześniej wszystko było ok/juz wcześniej....
Sytuacja zaczęła się pojawiać w momencie...
Podałeś wersje jaja - na poprzednim było dobrze/źle/nie wiem...

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org