postfix + outlook

pszemaz pszemaz w box43.pl
Śro, 21 Maj 2003, 09:32:28 CEST

>To będzie głupie, i być może poczujesz sie obrażony, ale czy
>zainstalowałe? jakiegokolwiek demona pop3 i on działa?

hehe, ja tu na gupka jednak wyszedlem ;)
nie mialem zadnego jak sie okazalo demona pop3
juz wsio lata jak trza. dzieki bardzo za pomoc.

jak juz sie rozpedzilem to jeszcze jedno pytanko:
jak zrobic alias (to chyba trafne okreslenie) jezeli fizycznie jest konto
user1 jak zrobic ze jak poczta bedzie adresowana na user2 (takiego konta nie
ma na serwerku) to zeby to trafilo do user1.
bawilem sie plikami virtual i aliases, ale cos mi nie wychodzi.. chyba ze
nie o te pliki chodzi..

dzieki!
pozdro.

pszemaz