Ra na nest

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 21 Maj 2003, 17:44:10 CEST

>Sorry nie zrozumielismy sie rzecz w tym że juz szukalem a link na pldusers.one.pl nie dziala jak by tam bylo to bym sobie przeczytal tego mnie jeszcze uczyli interesuje mniejak zmienic serwery w poldku zeby zrobic dist-upgrde na nest

rzeczywiście, nie działa: cały serwer linux.edu.pl nie żyje :(

co do przejścia na nest:
zrobienie --upgrade-dist z zasobami nesta w najlepszym wypadku się nie
uda w najgorszym rozwali system :)
występują tam niespełnione zaależności głównie związane z glibc i okolicami.

póki linux.edu.pl nie wróci do życia, spróbuj przeszukać archiwa grupy -
wałkowane było wiele razy, oraz może zapoznaj się z:
http://team.pld.org.pl/~djrzulf/install-nest-dc

Marcin.

ps. Taaak, wiem że pytasz tylko o adres zasobów nest
(ftp.nest.pld.org.pl/test/$arch), a linia do poldka to:
nest    ftp://ftp.nest.pld.org.pl/test/$arch
"you have been warned"