Jak to cholerstwo zbudować???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 22 Maj 2003, 15:03:58 CEST

Dnia czw 22. maj 2003 14:30, Marcin Bohosiewicz napisał:

> Zobaczyc czy nie da sie troche sammeu zejsc z BR wersjami w specu.
> Bo czesto bywa tak ze zaleznosci sa sztucznie podnoszone (jak bylo
> niedawno z openssl).
OK. Poszło. A ponieważ zacząłem uskuteczniać zmniejszanie wersji na troche
wyższym poziomie (biblioteka faad2) to obyło się bez mielenia auto{make,
conf}. Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498