Linux na dyskotekę:-D

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 22 Maj 2003, 23:20:04 CEST

On Wed, 21 May 2003, Cinek wrote:

> Tym razem nie mam żadnego pytania;-), uwag, ale takie
> spostrzeżenie/żarcik/ciekawostkę, sam nie wiem. Bawiłem się ostatnio
> poleceniem cat i wymyśliłem sobie komendę "cat /dev/hda1". Sami
> spróbujcie. To chyba się nie kwalifikuje jako bug, ale mój głośnik
> systemowy zaczął wydawać serię przedziwnych dźwięków, a na ekranie
bo na /dev/hda1 miałeś pewnie jakieś bajty równe 7 - czyli znak 'bell'

> pojawiały się setki dziwnych znaczków. Normalnie jak na jakimś
a czego się spodziewałeś?
co więcej różne dziwne rzeczy mogły się dziać jeżeli były (napewno były)
tam bajty równe 27 (escape) które rozpoczynają sekwencje zmieniające różne
ustawienia terminala, a nawet ustawienia bzyczka.

Polecam :>
$ cat /dev/urandom

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :