LILO

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Pią, 23 Maj 2003, 12:51:14 CEST

Mam bardzo glupi problem heh kiedys mi to dzialalo ale teraz niemoge
sobie przypomniec jak ja to wtedy zrobilem :)
*******
LILO

lba32
delay = 30
bitmap = /boot/logo64a.bmp
install = /boot/boot-bmp.b
boot = /dev/hda
map = /boot/map

image = /boot/vmlinuz
        initrd = /boot/initrd
        label = PLD
        root = /dev/hda2
        read-only
        password=501713218

other=/dev/hda1
        label=Win2k
******

Zainstalowalem sobie lilo najpierw z poldka a pozniej probowalem ze
zrodel oba 22.5.3. Problem polega na tym ze po resecie kompa zamiast
menu wyboru wyskakuje mi ze bedzie ladowane PLD i czeka 3 sekundy. Zeby
przejsc do menu wyboru nalezy nacisnac shift. Dla mnie to zaden problem
ale moja rodzinka ma problemy z obsluga komputera i mi sie zali:) Wiem
ze kiedys zrobilem tak by lilo odrazu przechodzilo  do menu wyboru bez
koniecznosci naciskania shift-a ale niemoge sobie przypomniec jak.to
bylo;) Wszystko przez to ze zachcialo mi sie odnowic pld:P Czy moze ktos
mi pomoc???

--
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_
 @:        mrrobby w elcuk.dabrowa.pl