Statystyki lstata

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 24 Maj 2003, 11:06:32 CEST

24 maja 2003 (10:41:09) Jacek Rzęsista napisal:

JR> YESS!!!!!!!!!! To był strzał w dziesiątkę :) A ja głupi myślałem, że jak wezmę
JR> pakiet dystrybucyjny, to będzie działał out of pudełko :) Brakowało mi
JR> ścieżki do ipchains w konfigu :)

Oj głupi Ty, głupi! Nie z PLD te numery.

Swojego czasu przeprowadziłem dyskusję na pld-devel, o tym, że to
częste zjawisko, że pakiety nie działają na predefiniowanych
ustawieniach. Zadałem pytanie, po co wypuszcza się paczki, które
domyślnie nie działają. Odpowiedziano mi, że mam się cieszyć, że
mam to spaczkowane (wciągnięte w zależności rpm-a)i nie muszę
instalować ze źródeł. IMHO chore podejście, ale cóż...

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org