problem z kompilacja (libXft)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 24 Maj 2003, 13:17:38 CEST

On 24 May 2003 13:02:31 +0200
Michał Straszak <micstr w poczta.fm> wrote:

> libtool: link: cannot find the library `/usr/X11R6/lib/libXft.la'
                                          ^^^^^^^^^^^^^^^

a szuka tam gdzie powinien? widze że kompilujesz z palca, może
powinieneś podać do ./configure ewentualnbe podpowiedzi, co gdzie ma
szukać?

> ZTCW pliki .la to skrypty robione przez libtoola. Dobrze wiem?
> Jeśli dobrze, to czemu zatem libtool nie zrobił tego skryptu?
> libxft-devel zainstalowane.
> Wszystkie zależności są spełnione.

nie sądze

> Dodam jeszcze bo to chyba waĹźne, Ĺźe mĂłj system jest z nest-test,
> ale wszystko chodzi ładnie, tylko z tym libXft coś nie tak.

czemu nie budujesz tego ze speca tylko z ręki?

> tia, Michał

Twój Evo koduje w utf-8.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]