Faks

Paweł Szopiński p.szopinski w datatech.pl
Sob, 24 Maj 2003, 14:40:08 CEST

Witajcie,

mam ochotę wykorzysytać stary fax/modem 14.400 i drukarkę, z tym że
nigdy nie bawiłem się w faksowanie pod linuksem, w związku z tym
pytanie nie o to by mnie za rękę prowadzić, poprostu mnogość
rozwiązań mnie troszkę przytłoczyły, więc pytam tych bardziej
doświadczonych co polecają, resztę sobie doczytam. Interesuje mnie by
faks mógłbyć ustawiany na odbiór wszystkich połączeń, jakiś daemon
czy coś oraz taki co pozwoli tylko na odbiór w określonym momencie,
do tego ostatniego w najgorszym wypadku można killować to pierwsze.
;) Dobrze jak by umiał drukować w oparciu o lpr.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl