Super Karamba w PLD

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 24 Maj 2003, 16:17:14 CEST

Dnia sob 24. maja 2003 15:26, Boski Cinek napisał:
> Cze!
> Udalo sie komus skompliowac SuperKarambe pod PLDkiem? Mi ciagle jakies
> bledy wywala przy kompilacji. Tak sobie mysle, ze moze chodzi o
> Python'a. Ktos wie ktore pakiety z Python'a powinny byc zainstalowane
> (tyle tego jest:-D). Udalo sie komus w ogole to skompilowac pod PLD?
> CyberPE
Skompilowałem wczoraj. Poszło od strzału :) (Ra + KDE3.1). No, prawie, bo na
początku brakowało mi kilku pakietów (przede wszystkim devel i pythona). A
zrobiłem po prostu ./builder -ba superkaramba.spec i ... poszło :) Na razie
jeszcze tego nie wystawiałem, ale mogę :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org